IEPIRKŠANĀS NOTEIKUMI KORSETE.LV


Veicot pasūtījumu interneta veikalā korsete.lv, Klients piekrīt zemāk izklāstītā distances līguma noteikumiem.

 

Šeit ir pieejami Korsete.lv eVeikala iepirkšanās noteikumi, jeb „Distances līgums”.

Lūdzu, izlasiet to uzmanīgi pirms veiciet savu pasūtījumu. Veiciet pasūtījumu mūsu eVeikalā tikai tajā gadījumā, ja Jūs pilnība saprotat, kā arī piekrītat noteikumiem un nosacījumiem, kas izklāstīti turpmāk. Ja Jums ir kādi jautājumi, kas saistīti ar šiem noteikumiem, lūdzam sazināties ar mūsu klientu menedžeriem pa telefonu vai e-pastu.

 

Korsete.lv Distances līgums


Šis līgums tiek slēgts starp uzņēmumu „Tessika” SIA, PVN Reģ. Nr. 40103175201, Juridiskā adrese: Saulkalne 32-27, Saulkalne, Salaspils l.t., Rīgas rajons, LV-2121, (turpmāk tekstā Korsete.lv) un Pircēju, kas veic pirkumu Korsete.lv interneta veikalā. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti Korsete.lv interneta veikalā. 

1. Vispārīgie noteikumi par preces pasūtīšanu.


1.1. Korsete.lv savā darbā pieturās pie labas komercprakses principu ievērošanas un stingri pieturās pie Latvijas Republikas
"Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" un "Noteikumiem par distances tirdzniecību" ievērošanu.

1.2. Visa prece Korsete.lv eVeikalā ir norādīta ar PVN 21%, bez piegādes izmaksām. Preces cena ir tāda, kāda ir norādīta veiktajā pasūtījuma rēķinā līdz saistību pilnai izpildei.

1.3. Šis līgums ir sasitošs visiem pircējiem, kas veic pasūtījumu interneta veikalā. Noslēgtais līgums netiek saglabāts atsevišķā failā un ir pieejams visiem klientiem zem izvēlnes „Iepirkšanās noteikumi”.

1.4. Mēs paturam tiesības nepieņemt izpildē pasūtījumus no personām, kas jaunākas par 16 gadiem, kā arī no personām, kas pirms tam tīši radījuši zaudējumus Korsete.lv vai arī neievēro morāles un ētikas principus.
1.5. Pircējam ir jānorāda patiesa informācija par sevi. Ja pasūtījuma brīdī Pircēja dati ir nepilnīgi vai arī ir pamatojums uzskatīt, ka dati ir fiktīvi, mēs paturam tiesības nepieņem pasūtījumu izpildē. Atbilstoši Latvijas Republikas likumiem tiek veikta lietotāju darbību novērošana un pierakstīšana (sūtītāja IP adrese, lietotāja identifikators, laiks). 
1.6. Preces krāsa dzīvē var atšķirties no bildē redzamās krāsa. Tas ir atkarīgs no katra datora krāsu uztveres, ekrāna spilgtuma. Ražotājs patur tiesības veikt minimālas izmaiņas preces ražošanas procesā. Piemēram: aizstāt pogas vai uzšuves ar citām, nekā attēlots foto. Parasti, ja tiek veiktas kādas izmaiņas, tās ir minimālas un neietekmē preces izskatu.

 

2. Kā notiek pasūtījuma process

2.1. Pasūtījums tiek veikts interneta veikalā. Pasūtījumi pa telefonu un ePastu netiek pieņemti un apstrādāti.
2.2. Pēc pasūtījuma sastādīšanas, Jūs uz norādīto e-pastu saņemat „Korsete.lv  izstādīto rēķinu. Ar Pircējiem ārpus Latvijas (LVA) klientu konsultants sazināsies ar e-pasta starpniecību.

2.3. Ja 24 h laikā ar jums nav sazinājušies un nav saņemts rēķins, tas nozīmē, ka Jūs neesat pabeiguši visus pasūtījuma etapus un mēs neesam saņēmuši pasūtījumu (šajā gadījumā, lūdzam, veiciet pasūtījumu vēlreiz).

2.4. Veiciet pasūtījuma apmaksu saskaņā ar izstādīto rēķinu. 

2.5. Ja pa norādīto telefona numuru nav iespējams jūs sazvanīt, jums tiek nosūtīts e-pasts. Ja 24h laikā netiek atbildēts uz e-pastu, pasūtījums tiek anulēts.

2.6. Ja Pircējs nav norādījis pasūtījuma brīdī pilnus datus par sevi, vai ar Pircēju nav iespējams sazināties, pasūtījuma izpilde var aizkavēties.

2.7. Veicot pasūtījumu, klients pats ir atbildīgs par datiem ko norāda pasūtījuma brīdī un to pareizumu, kā arī apzinās par sekām, kas var radīties par šo datu nekorektu sniegšanu. Ja tiek norādīta nekorekta kontaktinformācija (telefona numurs, epasts) un ar klientu nav iespējams sazināties – pasūtījums tiek anulēts.

 

3. Cik ilgi prece tiek rezervēta pēc pasūtījuma veikšanas internetā.

3.1. Klienta pasūtījums 100% tiek rezervēts pēc menedžera apstiprinājuma uz 24h pēc pasūtījuma veikšanas internetā. Ja šī perioda laikā par pasūtījumu nav saņemta apmaksa, vai pasūtījums netiek izņemts uzņēmuma birojā, mēs paturam tiesības preci palaist brīvā apgrozībā un anulēt rēķinu.

3.2. Pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu, rezervētu un apstrādātu tikai tad, kad menedžeris ir ar jums sazvanījies, vai saņēmis no jums atbildes epastu. 

3.3. Ja klientam jāgaida preci no ražotāja, tad preces apmaksai tiek dots laiks līdz tekošās nedēļas beigām (līdz 5 darba dienām). Ja šī perioda laikā par pasūtījumu nav saņemta apmaksa, mēs paturam tiesības preci palaist brīvā apgrozībā un anulēt rēķinu.

3.4. Īpaši aktīvā sezonās kā Helovīni (15-31 oktobris) un Ziemassvētki (1-31 decembris), preces tiek rezervētas tikai līdz tekošās dienas beigām (BEZ IZŅĒMUMIEM). Preces, kas tika pasūtītas priekš Jums no ražotāja, šajā sezonā tiek turētas tikai 2 dienas no brīža, kad prece ienākusi birojā un klientu menedžeris ar jums ir sazinājies. Ja šī perioda laikā par pasūtījumu nav saņemta apmaksa, vai pasūtījums netiek izņemts uzņēmuma birojā, mēs paturam tiesības preci palaist brīvā apgrozībā un anulēt rēķinu.

3.5. Ja klients veic vairākus pasūtījumus, tad tos ir iespējams apvienot tikai tajā laika posmā, kamēr nav veikts kārtējais pasūtījums no ražotāja. Tekošais pasūtījums nevar tikt apvienots ar nākamo pasūtījumu, kam būs nepieciešama piegāde no ražotāja, jo preces nevar tikt rezervētas uz vairākām nedēļām, bez 100% apmaksas.

 

4. Pasūtījuma apmaksa, piegāde un izpilde.

4.1. Pasūtījuma apmaksas, piegādes veidi un to izmaksas ir neatņemama šī Distances līguma sastāvdaļa, kas ir saistoši visiem Klientiem līdz pilnai pasūtījuma izpildei un ir pieejama sadaļā “Piegāde un Apmaksa”
4.2. Korsete.lv nodrošina piegādi pa visu pasauli.

4.3. Visi sūtījumi tiek piegādi klientam necaurredzamāiepakojumā. Paciņas pavaddokumentos tiek norādīts „Apģērbi”.

4.4. Veicot pasūtījuma apmaksu, obligāti, jānorāda pasūtījuma numurs. Pretējā gadījumā pasūtījuma apstrāde var tikt kavēta. Visi maksājumi tiek identificēti pēc maksājumā norādītā rēķina numura.

4.5. Viens pasūtījums tiek izsūtīts uz vienu piegādes adresi. Vienu pasūtījumu nav iespējams sadalīt ar piegādi uz vairākām adresēm.
4.6. Nav iespējams vairākus pasūtījumus ar dažādiem saņēmējiem apvienot ar vienu piegādi.
4.7. Katru darba dienu plkst. 14:00 tiek apkopotas visas iepriekšējās un tekošās dienas apmaksas.
4.8. Ja Jūsu apmaksa ir saņemta līdz 14:00, tad Jūsu sūtījums tiek izsūtīts tajā pašā dienā.
4.9. Preces, kas pasūtījuma brīdī nav pieejamas Korsete.lv noliktavā, tiek pasūtītas no ražotāja un prece ienāk Tessika.lv noliktavā 14-20 darba dienu laikā (izņemot gadījumus, ja prece nav pieejama ražotājam uzreiz un precei ir noteikts cits piegādes datums).

4.10. Ja pasūtījumā ir preces, kas ir uz vietas Korsete.lv un preces, kas jāpasūta no ražotāja, tad preces, kas ir uz vietas noliktavā, tiek Jums rezervētas un nosūtītas kopā vienā sūtījumā, kad ir nokomplektēts viss pasūtījums. Ja vēlaties saņemt pasūtījumu atsevišķās daļās, tad Jums jāsedz piegādes izdevumi tik reizes, uz cik sūtījumiem vēlaties pasūtījumu sadalīt.
4.11. Preces apmaksas datums ir datums, kad nauda ienākusi SIA TESSIKA bankas kontā. Ārzemju apmaksas no citām bankām var nāk 1-2 darba dienas.

4.12. Klients pats ir atbildīgs par laicīgu līdzekļu pārskaitīšanu uz uzņēmuma kontu. Mēs nevaram ietekmēt banku darbību.
4.13. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiek apstrādāts ātrāk, aicinām jūs atsūtīt bankas maksājuma uzdevumu .pdf failā un obligāti sazvanīt menedžeri, par maksājuma uzdevuma nosūtīšanu. Ja būs iespējams, klientu menedžeri izsūtīts jūsu pasūtījumu ātrāk (tas ir iespējams tikai Latvijas klientiem). Ārzemju klientu pasūtījumi tiek izsūtīt tikai pēc reālas naudas ienākšanas uzņēmuma bankas kontā.

4.14. Preču piegādes summa jāapmaksā ar rēķinu summu kopā vienā reizē. Jums nekas nav pēc tam atsevišķi jāmaksā pastā vai kurjeram preci saņemot.

4.15. Ir paredzēti sekojoši gadījumi, kad klientam par pasūtījumu, kas jāpasūta no ražotāja ir jāveic 100% priekšapmaksa:

a. Jauniem Klientiem, kas veic pirmo pasūtījumu interneta-veikalā Korsete.lv

b. Kad kopējā pasūtījuma summa pārsniedz 50.00 EUR.

c. Kad pasūtījumā tiek pasūtīts viens modelis lielā daudzumā (Piemēram, apakšsvārki 3 vai vairāk eksemplāros).
d. Kad tiek pasūtīts sieviešu kostīms izmērā M, L, XL un lielāki izmēri.

e. Ja klientam ir kaut viens, pirms tam, neizņemts pasūtījums.

f. Ja kostīma cena pārsniedz 30 EUR vērtību.

g. Ja tiek veikts individuāls pasūtījums klientam ar ekspress-piegādi uz noteiktu datumu.

 

5. Pasūtījumi no juridiskām personām

5.1. Mēs pieņemam pasūtījumu no juridiskām personām. Šie noteikumi neattiecas un vairumtirdzniecība klientiem, kas strādā uz līguma pamata.

5.2. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, patērētājs ir fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Respektīvi, "Patērētāju tiesību aizsardzības likums" nav attiecināms uz juridiskām personām. 
5.3. Juridiskām personām pavadzīmes tiek ieliktas pasūtījumā nosūtot kopā ar preci. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas Pircējam, klientu menedžeriem vairs nebūs iespējas izveidot pavadzīmi. Par preces nodošanas faktu klientam Korsete.lv kalpo Eksprespasta atzīme. Par preces atbilstību/skaitu pretenzijas tiek pieņemtas dienā, kad kurjers nodevis preci, vai prece saņemta pastā. Pēc šī termiņa - nekādas pretenzijas netiek pieņemtas. 

5.4. Ja vēlaties saņemt uzņēmuma pasūtījumu birojā un Jums būs nepieciešama pavadzīme, lūdzam, obligāti veikt preces rezervāciju internetā. Ja jums nebūs preces rezervācijas internetā, klientu menedžeri nevarēs jums izvedot pavadzīmi.
5.5. Iegādājoties preci uz juridisku personu Korsete.lv birojā bez pasūtījuma eVeikalā, klientu menedžeri nevarēs izveidot Jums pavadzīmi. Šajā gadījumā klientu menedžeri jums izrakstīts Kvīti, kas tiks pievienota pie pirkuma čeka.
5.6. Iegādājoties preci Korsete.lv birojā, klientu menedžeri neliks zīmogu uz čekiem un pavadzīmēm. Saskaņā ar to, ka „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi” ir zaudējuši savu spēku (Ministru kabineta noteikumi Nr. 154), līdz ar ko Zīmogam vairs ir tikai dekoratīva nozīme un tā lietošanai nav likumiska pamata.

 

6. Kurjera un Pasta piegādes kārtība

6.1. Korsete.lv nodrošina preču piegādi ar Latvijas pasta, Eksprespasta un Mana Pasta Stacija starpniecību.
6.2. Korsete.lv nevar paātrināt vai kādā citā veidā ietekmēt Latvijas pasta un Eksprespasta piegādes termiņus. 
6.3. Klientiem ārpus Eiropas savienības, pārsūtīšanas laikā nav iekļautas sūtījuma pārbaudes un muitas kontroles iziešanas laiks, jo Korsete.lv un pasta operators nenes atbildību par muitas darbībām un kontroles laiku. 
6.4. Pārsūtīšanas laiks var mainīties laika apstākļu, situācijas galamērķa valstī, kā arī citu iemeslu dēļ.
6.5. Ja Jūsu valstī ir īpašas prasības, kā jābūt noformētai sūtītai paciņai, lūdzam, par to brīdināt klientu menedžerus, pasūtījuma brīdī šo informāciju ierakstot komentāros. Par šādas informācijas nodošanu ir atbildīgs pats pircējs.
6.6. Piegādes termiņi un izcenojumi pieejami sadaļā „Piegāde/Apmaksa”.
6.7. Nosūtot preci, mūsu menedžeri jūs par to pabrīdina un nosūta paciņas sūtīšanas numuru uz e-pastu.
6.8. Eksprespasta piešķirto izsekošanas numuru, Jūs varat izmantot, lai izsekotu paciņas izsūtīšanas datumu, tekošo atrašanos vietu un paciņas virzību on-line šeit: www.expresspasts.lv.
6.9. Izvēloties piegādi ar Latvijas pastu, ņemiet vērā, ka par pasūtījuma pienākšanu Jūsu pasta nodaļā, tiks atstāts aicinājums jūsu pastkastītē. Pircējs pats ir atbildīgs par savas pastkastītes pārbaudi, kā arī aicinājuma izņemšanu un par stāvokli kādā ir pastkastīte. Ja kaut kādu iemeslu dēļ, Jūs tomēr neesat saņēmuši aicinājumu, jums jāgriežas savā pasta nodaļā un jānosauc Jūsu paciņas sūtīšanas numuru, lai pasta darbinieki varētu izsekot paciņas atrašanās vietu.
6.10. Izvēloties piegādi ar Eksprespastu, pircējs ir atbildīgs pats, par adresi, kuru norāda kā sūtījuma saņemšanas adresi un citām īpatnībām, kas nepieciešamas paciņas piegādei (piemēram: durvju kods). Eksprespasts veic preces piegādi darba dienās no 9:00 – 16:00. Ja šajā brīdī neesat mājas, norādiet, piemēram, darba adresi. Gadījumā, ja norādītajā adresē Jūs neesat un nevarat saņemt paciņu, kurjers atstāts jums pastkastītē paziņojumu uz kura būs norādīta kontaktinformācija, lai sazinātos ar kurjeru un vienotos par nākošo piegādes datumu.

6.11. Gadījumā, ja prece Jūs nesasniedz norādītajā termiņā, lūdzam informēt mūs par to, lai mēs varam nekavējoties visu nokārtot.
6.12. Pievēršam uzmanību, ka Latvijas Pasts un Eksprespasts, nenodod mums informāciju, vai piegāde veikta laicīgi. Tāpēc, ja rodas kādas aizķeršanās, dariet mums to zināmu.

 

7. Preču iegāde birojā

7.1. Jūs varat iegādāties vēlamās preces birojā, iepriekš, neveicot pasūtījumu.

7.2. Preces pieejamība birojā ir atzīmēta pie katra modeļa atsevišķi. 

7.3. Korsete.lv negarantē 100% vēlamo preču pieejamību birojā, ja pircējs pirms tam nav veicis preču rezervāciju un pasūtījumu eVeikalā.

7.4. Vēlamo preču 100% rezervāciju birojā, mēs garantējam tikai tajos gadījumos, kad pircējs veicis preces pasūtījumu eVeikalā un saņēmis apstiprinājumu no klientu menedžera par šī pasūtījuma rezervāciju.
7.5. Preču rezervācija tiek veikta pēc iepriekš aprakstītajiem noteikumiem „Cik ilgi prece tiek rezervēta pēc pasūtījuma veikšanas internetā”.

 

8. Pieejamais preču daudzums ražotāja un Korsete.lv noliktavā

8.1. Pie katras preces eVeikalā ir norādīta informācija par preces pieejamību Korsete.lv.

8.2. Preces pieejamības dati parasti sakrīt ar patieso situāciju.

8.3. Korsete.lv nevar jums garantēt visu datumu precīzu izpildi un preču daudzumu pasūtīšanai, jo tas ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram kā: laika apstākļiem, kas var ietekmēt preču piegādi; liels pasūtījumu daudzums, it īpaši Helovīnu un Ziemassvētku sezonā - kad menedžeri ir pārslogoti ar darbu un nepaspēj apstrādāt pasūtījumus vai arī preces tiek izpirktas ātrāk, nekā informācija tiek atjaunota utt...

 

9. Par preces neiespējamību piegādāt preces izpārdošanas iemesla dēļ.

9.1. Ir iespējami gadījumi, kad prece ražotāja noliktavā ir beigusies. 

9.2. Pievēršam uzmanību, ka Korsete.lv nevar jums garantēt visu datumu precīzu izpildi un preču daudzumu pasūtīšanai, jo tas ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram kā: laika apstākļiem, kas var ietekmēt preču piegādi; liels pasūtījumu daudzums, it īpaši Helovīnu un Ziemassvētku sezonā - kad menedžeri ir pārslogoti ar darbu un nepaspēj apstrādāt pasūtījumus vai arī preces tiek izpirktas ātrāk, nekā informācija tiek atjaunota utt, kad Latvijas Muitas lielas slodzes dēļ kavējas preču partijas atmuitošanas procedūra utt...
9.3. Korsete.lv informē Pircējus gadījumā, ja Korsete.lv vai ražotāja noliktavā prece ir beigusies vai arī pasūtījuma izpildes termiņš tiek pagarināts.  Ja pasūtītā un apmaksātā prece netiek piegādāta klientam veikala vainas dēļ vairāk kā 30 darba dienu laikā - klientam tiek atmaksāta nauda par preci un/vai piegādes izdevumiem 100% apmērā.

9.4. Ja pasūtītā prece ir beigusies ražotāju noliktavā, par to Jūs tiksiet pabrīdināti telefoniski vai ar ePasta starpniecību.

 

10. Atteikuma un preču atgriešanas kārtība.

10.1. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, jums ir tiesības, 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, atgriezt preci, ja tā neder, nepatīk vai nav tas ko Jūs gaidījāt.

10.2. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota jeb izmantota (bez cigarešu, parfīma un citām smaržām, bez kosmētikas plankumiem, izrautiem diegiem utt…). Mēs nepieņemam atpakaļ preces, kurām ir sabojāts oriģinālais iepakojums.
10.3. Ja atgriežamās preces stāvoklis ir pasliktinājies un tas ir noticis, nepareizi apejoties ar preci, Korsete.lv patur tiesības preci atpakaļ nepieņemt.

10.4. Higiēnisku iemeslu dēļ Pircējam NAV tiesību 14 dienu laikā, atgriezt parūkas, veļu, zeķes, zeķubikses, kā arī komplektus ar apakšbiksēm, zeķēm un/vai zeķubiksēm. MK noteikumi №255 no 20.05.2014  (protokols Nr.29 5.§) 


10.5. Atpakaļ sūtīšanas procedūra:

a. Prece oriģinālajā iepakojumā jānosūta uz atpakaļadresi, kas norādīta uz paciņas.
b. Brāķa gadījumā arī čeks par atpakaļ sūtīšanas izdevumiem.
c. Jāpievieno aizpildīta „Atpakaļ atgriešanas veidlapa”.

d. Prece jāsūta atpakaļ ar Latvijas Pasta starpniecību.

e. Izmaksas, kas saistītas ar preces piegādi sedz pircējs.

f. Jūs varat arī atgriezt preci personīgi, atvedot to atpakaļ kopā ar iesniegumu uz Korsete.lv biroju.

 

10.6. Naudas atgriešanas process:

a. Likumā noteikta naudas atgriešana pircējam 30 dienu laikā. Mēs parasti atgriežam naudu 14 dienu laikā.
b. Jums tiks atgriezta nauda par notikušo preces piegādi līdz jums.
c. Ja tiek atgriezta tikai daļa no pasūtījuma, maksa par notikušo piegādi netiks atgriezta.
d. Jums tiek atgriezta pilna rēķina summa, mēs neieturam nekādu apstrādes maksu utt...
e. Pircējiem no Latvijas, brāķu gadījumos, lūdzam atsūtīt brāķa foto uz e-pastu – un mūsu menedžeri noorganizēs, lai pie jums ierodas kurjers un piegādā paciņu kopā ar aizpildītu iesniegumu mums atpakaļ. Cienījamie klienti, šī opcija ir Korsete.lv brīva vēlme, un šī procedūra nav noteikta ar likumu. Ja pēc iesūtītā foto nevarēs konstatēt brāķi un noteikt tā esamību, jums būs jānodrošina atpakaļ sūtīšana pašiem.
f. Ja kaut kādu iemeslu dēļ, Jūs neapmierina materiāls, no kura ir izveidota prece, krāsa vai jums liekas, ka šuve vai cita detaļa var būt piešūta (pielīmēta) labāk un jūs pats/-ti varat to izdarīt labāk, tas nevar tikt definēts kā brāķis.
g. Naudas atgriežšana var būt tikai uz maksātāja kontu.

10.7. Atteikuma un preču atgriešanas kārtība attiecas tikai uz pasūtījumiem, kas tika nosūtīti pircējam pa pastu vai ar kurjeru, jo šiem pircējiem nav iespējas iepazīties ar preci tās iegādes laikā. Precei, kas iegādāta klātienē Korsete.lv birojā, šie noteikumi neattiecas. Šie noteikumi nepārkāpj Jūsu patērētāja tiesības. Nevienā likumā nav noteiks, ka pircējs var atgriezt preci, kas iegādāta klātienē, kā arī Korsete.lv šādu iespēju nepiedāvā.

10.8. Mēs nevarēsim pieņemt preci atpakaļ, ja tā būs bojāta Jūsu neuzmanīgas rīcības dēļ.

 

10.9. Preces apmaiņa. Ja pasūtītā prece neatbilst izmēram, tā vaar tikt apmainīta pret līdzvērtīgu preci citā izmērā vienojoties ar Korsete.lv.

 

11. Dāvanu kartes, Kuponi, Atlaižu kodi

11.1. Dāvanu kartes, Kuponi un Atlaižu kodi paredzēti dažādu atlaižu saņemšanai Korsete.lv interneta veikalā un nevar tikt attiecināmas uz piegādes maksu.

11.2. Atlaides, kuponi un atlaižu kodi netiek summēti.

11.3. Veicot pasūtījumu tam paredzētajā laukā Jūs varat ievadīt tikai vienu dāvanu kartes, kupona vai atlaižu koda numuru.
11.4. Dāvanu karte, kupons un atlaižu kods derīgs tikai līdz tam noteiktajam termiņam un netiek pagarināti.
11.5. Ja Pircējs veicis pasūtījumu, bet nav ievadījis atlaides kuponu vai kodu pasūtījuma brīdī, kā arī veicis apmaksu, postfaktum atlaides netiek piemērotas un Pircējs nevar lūgt atgriezt atpakaļ starpību.

 

12. Privātuma politika

12.1. Datu drošība ir Korsete.lv prioritāte!

12.2. Mēs nekādā gadījumā nepārdosim, neizīrēsim vai kādā citā veidā nenodosim trešajām pusēm personīgo informāciju bez Jūsu rakstiskas atļaujas, izņemot gadījumus, kad tiek pārkāpta LR likumdošana.
12.3. Pasūtījuma izpildei mēs saglabājam personīgos datus (vārds, uzvārds, adrese, telefona numurs un e-pasts), kas nepieciešami pasūtījuma izpildei. Ja nepieciešams, nododam tos tālāk attiecīgajām trešajām personām, lai nodrošinātu pasūtījuma izpildi – Latvijas pasts, Eksprespasts un grāmatvedības darbu.

 

13. Distances līguma grozījumi

13.1.Korsete.lv distances līgums sastādīts ar spēkā esošo likumdošanu un mēs pieturamies pie labas prakses piemēriem.
13.2. Ja kaut kādu iemeslu dēļ, šie noteikumi neliekas jums saistoši un tie Jūs nepamierina, lūdzam, neveikt pasūtījumu šajā eVeikalā.
13.3. Ja radušās domstarpības, strīdu risināšanai par pamatu vienmēr tiek uzskatīts šis distances līgums latviešu valodā un LR likumdošana.

13.4. Korsete.lv nav atbildīgi par to vai pircējs ir iepazinies ar šiem noteikumiem. Katra klienta pienākums, veicot pasūtījumu, eVeikalā – iepazīties, ar Korsete.lv darbības principiem.

13.5. Korsete.lv darbiniekiem nav iespējas mainīt distances līgumu, kā arī Korsete.lv darbinieku rīcība ir pilnībā balstīta uz šī līguma un vienlīdzības principa ievērošanu pret visiem pircējiem, bez izņēmuma.

 

Saskaņā ar normatīvajiem aktiem:

Patērētāju tiesību aizsardzības likums;

MK №255 no 20.05.2014  (prot.Nr.29 5.§)  „Noteikumi par distances līgumu”;

Fizisko personu datu aizsardzības likums;

Iepakojuma likums.


Šī distances līguma pēdēja korekcija: 01.10.2014.

 

Atteikuma nosacījumi

 

Atļaujai uz visām atgriešanām un apmaiņām jābūt pieprasītai pa e-pastu vai pa telefonu ne vēlāk , kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas. 

Preces, kuras tika iegādātas IZPĀRDOŠANĀS un ar norādi AKCIJA, netiek pieņemtas atpakaļ vai apmainītas. Akcijas precēm papildus atlaides netiek piemērotas.

 

Saskaņā ar LR Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 (2014.gada 20.maijā (prot. Nr.29 5.§), p.22.5 – netiek pieņemtas atpakaļ vai apmainītas preces, kuras nav iespējams atfot higiēnas apsvērumu dēļ, t.i.:  

- apakšveļa, apakšveļas komplekti, erotiskā apakšveļa, zeķes un komplekti ar apakšbiksītēm 

Pirms Jūs NOSŪTĀT PRECI ARPAKAĻ PA PASTU VAI ATNESAT TO UZ BIROJU, lūdzam, informēt mūs pa e-pastu, vai telefoniski. 
Visām, atpakaļ nosūtāmām precēm, jābūt rūpīgi iepakotam, bez valkāšanas vai bojājumu pazīmēm, bez defektiem vai smakām. 
Lūdzam ievērot to, ka Korsete.lv ir tiesības nepieņemt atgriežamo preci, ja tā tika lietota un / vai bojāta un, ja tai nav oriģinālā iesaiņojuma vai tas ir būtiski bojāts. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. 
Lūdzam, pievērsiet uzmanību tam, ka atteikšanās no pasūtījuma var tik realizēta tikai gadījumā, ja pircējs ievēro atteikuma tiesību noteikumus.

 

Preces stāvoklis atdošanas brīdī

Obligāts apmaiņas un atdošanas nosacījums ir tas, ka prece netika lietota un tai ir visi pavaddokumenti, oriģināls iesaiņojums, kā arī preces iegādi apliecinoši dokumenti. 

 

 

Pielikums 
Ministru kabineta 
2014.gada 20.maija noteikumiem Nr.255

 

Informācija par atteikuma tiesību izmantošanu

A. Norādījumi par atteikumu

Atteikuma tiesības

Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.

Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli, faksu vai e-pastu) mūs – SIA “TESSIKA”, reģ. Nr.LV LV40103175201, juridiskā adrese: Saulkalne 32-27, Saulkalne, Salaspils l.t., LV2121, tālr. 29607607, e-pasts: tessika@inbox.lv ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Mūsu tīmekļa vietnē www.Korsete.lv jūs varat arī elektroniski aizpildīt un iesniegt atteikuma veidlapu vai arī kādu citu nepārprotamu paziņojumu. Ja jūs izmantosiet šo iespēju, mēs nekavējoties pastāvīgā informācijas nesējā (piemēram, pa e-pastu) jums paziņosim apstiprinājumu par šāda atteikuma saņemšanu

Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

 

Atteikuma radītās sekas

Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no jums saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.

Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk

 

Jums preces jānosūta atpakaļ vai jānodod mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

 

Jums būs jāsedz ar preču atdošanu atpakaļ saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuven 5 euro.

 

Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos

 

B. Atteikuma veidlapa


Aizpildiet un nosūtiet šo veidlapu tikai tad, ja vēlaties atteikties no līguma.

PREČU ATGRIEŠANAS VEIDLAPA >>